Ook al doe je als fysiotherapeut nog zo goed je best, het kan altijd voorkomen dat er dingen mislopen of dat clienten niet tevreden zijn. Daarom maakt een goede klachtenregeling onderdeel uit van het kwaliteitsbeleid van SAG.

Heeft u een klacht. Dan is het raadzaam om dit eerst met uw behandelend fysiotherapeut te bespreken. Voelt u zich daarvoor te bezwaard dan kunt u ook uw klacht bespreken met een van de andere therapeuten in het centrum of met de centrummanager Barbara Douwes van het gezondheidscentrum.

Bij de receptie fysiotherapie  van het gezondheidscentrum vindt u informatie over deze klachtenprocedure. U kunt deze informatie ook vinden op de website van het gezondheidscentrum: www.gzc-dekeyzer.nl.

Levert een persoonlijk gesprek of de bemiddeling niet het gewenste resultaat. Dan kunt u ook gebruik maken van de klachtenprocedure van het Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie (KNGF).  U vindt informatie hierover op www.fysionet.nl