Beste cliënten van Fysiotherapie De Keyzer

De gevolgen van het Corona virus voor de fysiotherapie

We begrijpen dat u misschien twijfelt om naar uw behandeling te gaan in verband met het Coronavirus. Daarom informeren wij u hoe wij komende weken gaan werken. Fysiotherapie De Keyzer volgt de richtlijnen van het RIVM, de GGD en onze beroepsgroep KNGF. Dat betekent dat wij noodzakelijke fysiotherapeutische zorg blijven leveren. Onze praktijk blijft open en de behandelingen kunnen doorgaan mits u geen verkoudheids- of griepklachten heeft. Twijfelt u of u naar de behandeling kunt komen? Neem dan telefonisch of per mail contact op met de praktijk.

Fysiotherapie in de praktijk

Indien de behandeling in de praktijk plaatsvindt, dan geven we u op dit moment adviezen en oefentherapie. Dit om besmetting via direct contact te voorkomen.

Wij verzoeken u om een grote en kleine handdoek mee te nemen naar de behandeling.

Fysiotherapie op afstand

Kunt u niet naar de praktijk komen, dan is fysiotherapie op afstand mogelijk. De therapeut kan telefonisch uw voortgang bespreken en de nodige oefeningen indien mogelijk per email toesturen. De afspraak wordt als fysiotherapie gedeclareerd. Neem contact op met de praktijk voor meer informatie. Krijgt u aan huis fysiotherapie, dan kan dit in overleg doorgaan, mits u geen verkoudheids- of griepklachten heeft.

Bij veranderingen in het beleid rondom het Corona virus, informeren we u via de website en /of per mail.

Met vriendelijke groet,

Team fysioterapie de Keyzer